Порядок розгляду звернень громадян, затверджений відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, та розташований на інформаційних дошках для ознайомлення
У випадках конфліктних ситуацій пацієнт (його законний представник) має право безпосередньо звернутися до адміністрації закладу охорони здоров’я згідно з графіком прийому громадян, або звернутися до адміністрації закладу у письмовому вигляді.
При особистому прийомі громадянин пред’являє документ, який посвідчує його особу. Звернення реєструється у Журналі звернень громадян, який ведеться відповідно до чинного законодавства. У разі, якщо викладені в усному зверненні факти і обставинами являються очевидними і не потребують додаткової перевірки, відповідь на звернення надається усно, зі згоди громадянина, про що робиться відмітка у журналі. В інших випадках відповідь по суті поставлених питань надається у письмовому вигляді.
Письмове звернення підлягає реєстрації і розгляду у порядку, згідно п.1
Якщо у зверненні містяться питання, вирішення яких не належить до компетенції посадових осіб закладу, особі надається роз’яснення, куди і в якому порядку їй слід звернутися.
Проект USAID
ПІДТРИМКА РЕФОРМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Цю інформаційну сторінку підготовлено за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), наданої від імені народу Сполучених Штатів Америки за підтримки Програми Уряду Великої Британії «Good Governance Fund», наданої від імені народу Великої Британії. Відповідальність за зміст цього матеріалу, який необов'язково відображає погляди USAID, Уряду Сполучених Штатів Америки, UK aid або Уряду Великої Британії, несе виключно компанія ТОВ «Делойт Консалтинг» в рамках контракту №72012118C00001.
Понеділок: 08:00 – 15:42
Вівторок: 08:00 – 15:42
Середа: 08:00 – 15:42
Четвер: 08:00 – 15:42
П’ятниця: 08:00 – 15:42
Субота: Вихідний
Неділя: Вихідний