м.Моршин, вул. 50-річчя УПА, 20
Графік роботи: Пн-Пт: 08:00-18:00, Сб-Нд: 09:00-14:00
КНП Моршинська міська лікарня
Навігація
  • Про нас
  • ПМСД
    • Відділення ЗПСМ
    • Долішненська АЗПСМ
    • Лисовицька АЗПСМ
  • Вторинна допомога
    • Поліклініка
    • Терапевтичне відділення
    • Гастроентерологічне відділення
  • Громадськості
    • Статут
    • Договора
    • Операції та зобов’язання
    • Річні плани
    • Паспорти бюджетних програм
    • Бюджетна звітність
    • Фінансова звітність
    • Благодійна звітність, інше
    • Оприлюднена фінансова звітність
    • Порядок розгляду звернень
    • Публічні закупівлі
  • Новини
  • Пацієнтам
    • Залишки медикаментів
    • Загальні положення
    • Запис на прийом
    • Порядок вибору лікаря
    • Порядок надання первинної медичної допомоги
    • Перелік медичних послуг
    • Перелік лабораторних та діагностичних досліджень
    • Порядок прийому та правила перебування пацієнтів
    • Порядок отримання інформації про стан здоров’я
    • Порядок вирішення конфліктів між пацієнтом і центром
  • Контакти
  1. Пацієнтам
  2. Порядок вирішення конфліктів між пацієнтом і центром

Порядок вирішення конфліктів між пацієнтом і лікарнею

Порядок розгляду звернень громадян, затверджений відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, та розташований на інформаційних дошках для ознайомлення
У випадках конфліктних ситуацій пацієнт (його законний представник) має право безпосередньо звернутися до адміністрації закладу охорони здоров’я згідно з графіком прийому громадян, або звернутися до адміністрації закладу у письмовому вигляді.
При особистому прийомі громадянин пред’являє документ, який посвідчує його особу. Звернення реєструється у Журналі звернень громадян, який ведеться відповідно до чинного законодавства. У разі, якщо викладені в усному зверненні факти і обставинами являються очевидними і не потребують додаткової перевірки, відповідь на звернення надається усно, зі згоди громадянина, про що робиться відмітка у журналі. В інших випадках відповідь по суті поставлених питань надається у письмовому вигляді.
Письмове звернення підлягає реєстрації і розгляду у порядку, згідно п.1
Якщо у зверненні містяться питання, вирішення яких не належить до компетенції посадових осіб закладу, особі надається роз’яснення, куди і в якому порядку їй слід звернутися.

https://moz.gov.ua/uploads/0/4204-dn_20180319_503_dod_1.pdf

Проект USAID
ПІДТРИМКА РЕФОРМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Цю інформаційну сторінку підготовлено за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), наданої від імені народу Сполучених Штатів Америки за підтримки Програми Уряду Великої Британії «Good Governance Fund», наданої від імені народу Великої Британії. Відповідальність за зміст цього матеріалу, який необов'язково відображає погляди USAID, Уряду Сполучених Штатів Америки, UK aid або Уряду Великої Британії, несе виключно компанія ТОВ «Делойт Консалтинг» в рамках контракту №72012118C00001.

ГОДИНИ РОБОТИ:

Понеділок: 08:00 – 15:42
Вівторок: 08:00 – 15:42
Середа: 08:00 – 15:42
Четвер: 08:00 – 15:42
П’ятниця: 08:00 – 15:42
Субота: Вихідний
Неділя: Вихідний

Навігація

  • Про нас
  • ПМСД
  • Вторинна допомога
  • Громадськості
  • Новини
  • Пацієнтам
  • Контакти

КОНТАКТИ:

Адміністрація:
032 606 02 08

Гаряча лінія:
097 43 110 29 

E-mail: likmorchyn@ukr.net

Розробка сайту — Фабрика Сайтів

Навігація
  • Про нас
  • ПМСД
    • Відділення ЗПСМ
    • Долішненська АЗПСМ
    • Лисовицька АЗПСМ
  • Вторинна допомога
    • Поліклініка
    • Терапевтичне відділення
    • Гастроентерологічне відділення
  • Громадськості
    • Статут
    • Договора
    • Операції та зобов’язання
    • Річні плани
    • Паспорти бюджетних програм
    • Бюджетна звітність
    • Фінансова звітність
    • Благодійна звітність, інше
    • Оприлюднена фінансова звітність
    • Порядок розгляду звернень
    • Публічні закупівлі
  • Новини
  • Пацієнтам
    • Залишки медикаментів
    • Загальні положення
    • Запис на прийом
    • Порядок вибору лікаря
    • Порядок надання первинної медичної допомоги
    • Перелік медичних послуг
    • Перелік лабораторних та діагностичних досліджень
    • Порядок прийому та правила перебування пацієнтів
    • Порядок отримання інформації про стан здоров’я
    • Порядок вирішення конфліктів між пацієнтом і центром
  • Контакти
вгору
ІНТЕРТРАНСГРУП Техогляд Львів - техогляд авто у Львові Техоглядобовязковий технічний контроль Львів сертифікація єкмт- білий сертифікат ЄКМТ сертифікація авто сертифікація авто Львів сертифікація гбо ціна